«No cure – No pay: Ingen abonnement og ingen andel av hovedstol ved løsning av sak!»
Hva hjelper det å ha en stor omsetning om ikke kundene betaler? Det er betalingen og ikke omsetingen du skal leve av. Hvis du er «snill» når det gjelder å purre på utestående hos kundene dine, havner ofte betalingen til deg nederst i bunken, og du må vente lengst på dine penger.
Statistisk er det også større fare for å tape sine penger jo eldre fordringen er. Det er derfor viktig å ha gode rutiner for å få inn utestående fordringer. Mye kan du gjøre selv, men det er ofte bedre å få hjelp av spesialister når det er vanskelig å få inn pengene.
I samarbeid med Conecto AS kan jeg tilby deg en unik fordrings-/inkassotjeneste. Conecto AS er profesjonelle på innfordring. De har effektive og gode systemer og folkene har kompetanse og erfaring på området. Det sikrer at du får pengene raskere. Jeg har den lokalkunnskap som Conecto AS ikke har. Kunnskaper vedrørende nærområdet som ofte både kreditor og skyldner befinner seg i, er en informasjonskilde som ofte viser seg å være av stor betydning for sakens utfall.
Vi bruker informasjonskapsler for å forbedre brukeropplevelsen på nettstedet vårt og for personlig tilpasning av annonser. Ved å fortsette å bruke dette nettstedet samtykker du til vår bruk av informasjonskapsler. Avvis alle cookies
Vi bruker tjenester fra Google (f.eks. Analytics, Fonts og Site Kit) for å analysere trafikk og forbedre opplevelsen på nettsiden. Google kan dermed motta og behandle informasjon om ditt besøk. Du kan lese mer om hvordan Google håndterer personvern og data på sine tjenester her.
| Navn | Type | Varighet | Beskrivelse |
|---|---|---|---|
| cookienotice_cookie | Nødvendig | 1 måned | Lagrer brukerens samtykkevalg for cookies. |
| _ga | Statistikk (Google Analytics) | 2 år | Brukes for å skille brukere i Google Analytics. |
| _fbp | Markedsføring (Facebook) | 3 måneder | Brukes av Facebook til å levere annonsering. |
| _gat | Statistikk | 1 minutt | Begrenser forespørsler til Google Analytics. |
Du har rett til å be om innsyn i de personopplysningene vi behandler om deg og hvordan de behandles. Du kan også be om korreksjon, sletting og begrensninger i behandlingen av personopplysninger i henhold til personopplysningsloven.
Hvis du mener at vi ikke overholder dine rettigheter i henhold til personopplysningsloven, har du rett til å klage til Datatilsynet. Les mer om dine rettigheter hos Datatilsynet.