Sertifiseringer

Våre sertifiseringer

Visma eAccounting, Visma Payroll

Visma eAccounting er et smart og enkelt regnskapsprogram for små bedrifter. Programmet har en rekke smarte funksjoner og automatikk som forenkler dine daglige oppgaver, slik at du kan bruke mer tid på bedriften og mindre på regnskap.

Visma eAccounting er et komplett, nettbasert regnskapsprogram som dekker alt det som trengs til regnskapet:

  • Regnskap, bokføring og MVA-melding
  • Faktura i alle format, purring og inkasso
  • Lønn og A-melding
  • Årsoppgjør
  • Flere andre moduler som kan kobles på f.eks. timeregistrering og tilbud og ordre
  • Ha tilgang når og hvor som helst, på alle enheter

Med et moderne og intuitivt grensesnitt er programmet laget slik at du kan utføre mange regnskapsoppgaver selv, uten å ha god kjennskap til regnskap fra før. Visma har gratis teknisk support og tilbyr gratis oppstartshjelp for å komme godt i gang.

Det er mye automatikk i Visma eAccounting som gjør at du kan:

  • Koble til din bank og få transaksjoner overført automatisk
  • Få bokføringshjelp inne i programmet
  • Sende og motta elektroniske faktura som bokføres automatisk
  • Ta bilde av kvitteringer som tolkes og legges inn i programmet

Visma er en stabil og trygg leverandør som tar godt vare på dine regnskapsdata.

Velg en moderne regnskapsfører

Visma eAccounting tilrettelegger for en fleksibel arbeidsfordeling hvor du selv kan velge hvor mye du ønsker å gjøre selv og hvilke oppgaver vi skal ta oss av. La oss ta seg oss av de mest kompliserte oppgavene, og gjør selv de oppgavene du er komfortabel med. Vi kan bistå med alt fra generell regnskapsføring og bokføring til kvalitetssikring og rådgiving. Vi er også eksperter på årsoppgjør som vi vet mange synes er både vanskelig og tidkrevende.

Ved å samarbeide med oss i Visma eAccounting, er du i trygge hender. Vi kjenner markedet og bransjen du er i, og ønsker at din bedrift skal lykkes.

Et samarbeid med oss gjør at du:

  • Får en rådgiver som er lett tilgjengelig for deg
  • Får kritisk informasjon om, og tolkning av, bedriftens nøkkeltall
  • Får tilstrekkelig opplæring i programmet
  • Får en sparringspartner med fagkompetanse og oppdatert kunnskap på gjeldende lover og regler

Vi har selvfølgelig meget konkurransedyktige priser, som avhenger av det totale arbeidsbehovet. Ta kontakt for en uforpliktende prat for å finne den beste løsningen for din bedrift.

Tripletex

Tripletex forenkler hverdagen for små og mellomstore bedrifter i alle bransjer.
Tripletex er et skybasert og fleksibelt økonomisystem, som enkelt kan tilpasses din bedrifts rutiner. Med automatiske betalingsløsninger, effektiv bilagsregistrering og enkel rollefordeling mellom deg og oss som regnskapsfører, får du et system som gir full kontroll over din bedrifts regnskap og økonomi.

Regnskapssystem i skyen, på en enkel og bedre måte

I utviklingen av Tripletex har man fokusert på å lage et mest mulig tilgjengelig, stabilt og brukervennlig økonomisystem. Du kan glede deg til å ta i bruk følgende funksjonalitet:

  • Tilgang overalt, både på PC og mobil
  • Enkle og delvis automatiserte prosesser for timeføring, reiseregning og utleggsføring
  • Automatiske betalingsløsninger – du kan føre og betale regninger i én operasjon
  • Elektronisk utsendelse av faktura og offentlige oppgaver
  • Effektiv elektronisk bilagsregistrering
  • Oversiktlig rapportering
  • Sømløs integrasjon mellom handlingene i systemet

Sømløst samarbeid med regnskapsfører

Tradisjonelt sett har regnskapsførere og kunder samarbeidet lite om regnskapsføring. Ofte har ikke kunden engang hatt tilgang til systemet, og dermed gått glipp av en viktig mulighet til å kontrollere og analysere egne data.

Med Tripletex, derimot, vil vi sammen sette opp en enkel rollefordeling mellom dere som kunde og oss som regnskapsfører, og jobbe sammen i systemet. På denne måten kan vi definere grensene for samarbeidet basert på din bedrifts behov.

Et komplett skybasert økonomisystem

Tripletex består av mange ulike moduler og tilleggstjenester, og du velger selv hvilke du vil bruke. Alle modulene er sømløst integrert med hverandre, og på denne måten passer Tripletex for alle – fra de aller minste til de større bedriftene. Og best av alt: du betaler kun for det du trenger!

Her finner du mer informasjon om de viktigste modulene og funksjonene i Tripletex.

Regnskap og faktura

Med Tripletex sitt enkle brukergrensesnitt har du alltid full kontroll over bedriftens regnskap. Bruk fakturamodulen til å enkelt opprette ordre og sende ut fakturaer på ønsket format.

Lønn og reiseregning

Tripletex’ funksjonelle lønnssystem sparer bedriften for kostnader og legger til rette for enkle og oversiktlige lønnsutbetalinger. Det hele gjøres ut fra dine behov.

Med Tripletex reiseregning kan du føre godtgjørelser og utlegg i samme skjema, og du kan laste opp kvitteringene som vedlegg. Du bestemmer selv når reiseregningen skal utbetales.

Prosjektstyring og timeregistrering

Med prosjektstyring kan du enkelt opprette prosjekter med prosjektdeltakere, kunder, ordre og fakturaplaner. I tillegg kan du følge prosjektets utvikling helt automatisk.

Tilleggstjenester

I Tripletex kan du enkelt aktivere de tilleggstjenestene du trenger for utvide funksjonalitet og tilpasse systemet til din bedrifts behov. På den måten får du akkurat det systemet du ønsker deg. Eksempler på tilleggtjenester som kan aktiveres er:

  • Elektronisk bilagsmottak – Scann/mail inn alle bilag rett i kontoen din og få et heldigitalt regnskap
  • Direkte remittering – Før bilag og betal regningen i en og samme operasjon direkte fra Tripletex
  • eFaktura/EHF – Send elektroniske fakturaer klare til betaling i kundens nettbank/økonomisystem og øk sannsynligheten for å få betalt i tide
  • KID-nummer på faktura – Spar tid ved å redusere manuelt arbeid forbundet med betalingsoppfølging

Tripletex for VVS og Elektro

Tripletex tilbyr også et bransjetilpasset webbasert arbeidsverktøy for deg som jobber i VVS- eller elektrobransjen. Enten du kun har behov for et fakturaprogram, eller du trenger flere verktøy som timeføring og regnskapsføring, så gjør Tripletex jobben.

Følgende funksjonalitet er tilgjengelig:

  • Timeføring
  • Ordre- og prosjektverktøy
  • Fakturering
  • Regnskap
  • Reiseregning
  • Lønn

Grossistintegrasjon

Med direktekobling mot dine viktigste grossister i løsningen kan du bestille varer direkte fra Tripletex. I din Tripletex-konto kan du se produktkatalogene og bestille de varene du trenger. Siden Tripletex også kan brukes både på nettbrett og smarttelefon, kan du legge inn bestillinger på farten.

Sluttkontrollskjema

I Tripletex har du tilgang til sluttkontrollskjema for bransjen. Bilder du tar på plassen, dokumenter du får fra entreprenører og tegninger som skannes inn til løsningen, kan sendes på e-post til din egen e-postadresse i Tripletex. Alt blir da lagret på ett sted slik at du kan laste opp dokumenter og bilder som skal sendes som vedlegg. Tripletex har også en integrasjon med Boligmappa, slik at dokumenter kan lastes opp direkte fra Tripletex til Boligmappa.

Les mer på www.tripletex.no

Uni Economy

Vi er stolte av vår sertifisering fra UniEconomy, se video under.

PowerOffice GO

Nå kan vi tilby våre kunder hjelp med regnskapet via PowerOffice GO.

Ønsker du mer informasjon eller har du noen spørsmål?